Täna oli teine külaskäik Dresdeni kunstigaleriisse. Seekord juba mõtestatud ülesandega. Osna andis meile kõigile märkmekaardid, kus ta palus meil end paaridesse jagada ning vaadelda kahte Rubensi maali Heraclese kohta. Ülesandeks oli kirjeldada mõlemat maali ning otsustada, kumb on Rubensi poolt maalitud. Selgituseks lisas ta, et teine maal teostati tema õpipiste poolt.
Seejärel arutlesime, kuidas saaks kasutada galeriid õppetöös. Mõned mõtted: õpilased valivad maalid ning kirjeldavad neid üksteisele, õpilased kirjeldavad värve maalidel, õpilased kirjeldavad maalide asukohta muuseumis, esitlused kunstnikest jne.
Oli huvitav käik. Tõden siiski, et pean veel õppima siseruumides liikumist, üpris keeruline on ruumist ruumi liikuda.
2011 aasta
2011 aasta tõotab tulla tihe õppimise aasta. Kohe algusest läks pauguga lahti. Kõigepealt poolelioleva Digipiltide kursuse jätkamine, seejärel kohe algav Uurimistööde vormistamise õppimisüritus Koolielus ja muidugi EVO. EVO, ehk Electronic Village Online on traditsiooniliselt minu jaanuarikuises kavas juba kolmandat aastat. Kursused on suunatud inglise keele õpetajatele, osalejaid üle terve maailma ja koolitajad oma ala tõelised eksperdid. Pakutavad kursused on alati nii põnevad ja seda õiget valida on alati raske. Pärast pikka mõtsiklemist otsustasin sellel aastal proovida osaleda lausa kolmel kursusel. Eks pärast paistab, kas suur tükk ajas suu lõhki või mitte.
Kõigepealt Second Life. seda olin ma plaaninud juba mitu aastat. SLis olen ma juba varem käinud, aga mind huvitab eriti metoodika kuidas seda keskkonda keeleõppes ära kasutada.
Seejärel podcasting e. taskuhääling. Ka minu lemmikteema- ja selle teemaga on mul ka mõned koolitamise plaanid, aga sellest ehk kursuse lõppedes.
Ja lisaks veel- sõnavaraharjutuste loomine. Ilmselt igale võõrkeeleõpetajale huvi pakkuv teema.
Koolitajana on see mulle väga põnev kogemus, sest kõik kursused toimuvad erinevates keskkondades. Second Life muidugi SL keskkonnas, lisaks veel Grouply. Podcasting ajeveebi ja WIZIQ vahendusel. Ja sõnavara Moodle ning Tappedin keskkondades.
Koolielu konkursil otsustasin osaleda just enesedistsiplineerimise jaoks. Nüüd ei saa ju enam midagi pooleli jätta.
Kõigepealt Second Life. seda olin ma plaaninud juba mitu aastat. SLis olen ma juba varem käinud, aga mind huvitab eriti metoodika kuidas seda keskkonda keeleõppes ära kasutada.
Seejärel podcasting e. taskuhääling. Ka minu lemmikteema- ja selle teemaga on mul ka mõned koolitamise plaanid, aga sellest ehk kursuse lõppedes.
Ja lisaks veel- sõnavaraharjutuste loomine. Ilmselt igale võõrkeeleõpetajale huvi pakkuv teema.
Koolitajana on see mulle väga põnev kogemus, sest kõik kursused toimuvad erinevates keskkondades. Second Life muidugi SL keskkonnas, lisaks veel Grouply. Podcasting ajeveebi ja WIZIQ vahendusel. Ja sõnavara Moodle ning Tappedin keskkondades.
Koolielu konkursil otsustasin osaleda just enesedistsiplineerimise jaoks. Nüüd ei saa ju enam midagi pooleli jätta.
neljapäev, 3. veebruar 2011
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar