Tänaseks õhtupoolikuks kutsus Pawlus, e. päriselus Pavel Topov koos endaga maailma avastama. Pawlus on 35-aastase õpetamiskogemusega õpetaja Poolast ja kogenud SL kasutaja. Iga sellise käigu eel õpetatakse tavaliselt mingi nipp, kuidas SL'is paremini toime tulla. Pawlus näitas meile, kuidas enda kaamerat nii seadistada, et saaks objekte panoraamvaatena vaadelda (nn. mouslook view). Samuti saime teada, kuidas panoraamvaates pildistada- Ctrl+shift+S.
Ja siis me asusime teele. Pawlus oli meile valinud kolm sihtkohta: Sixtuse kabel Vatikanis, I Maailmasõja installatsion ning Amsterdam.
Kõigepealt suundusime Sixtuse kabelisse ning imetlesime selle arhitektuuri ning maale.
Siin sellest ka mõned fotod.
Sellelt lingilt saab vaadata tõelist Sixtuse kabelit panoraamvaates
http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
Tõeliselt suursugune vaatepilt.
Järgmiseks suundusime I Maailmasõja installatsiooni juurde. Seal saab näha I Maailmasõja aegset sõjaväelaagrit. Laagris näidatakse videot ning on võimalik kuulata ning lugeda luulet I Maailmasõjast. Sissekäigu juures võib soovi korral riietuda kas sõduri või halastajaõe vormi.
Installatsiooni saab kasutada õppetöös mitmel moel: vestelda I Maailmasõjast, lugeda ja arutleda luuletuste üle, kuulata luuletusi, arutleda sõja ja rahu küsimuste üle jne.
Viimaseks kohaks oli Pawlus meile valinud kaasaegse linna, Amstersami. Alustasime käiku raudtejaamast ning kõndisime mööda peatänavat Tussaud muuseumisse. Muuseum ise ei ole veel päris valmis, aga seal oli võimalik näha juba mitmeid kujusid, näiteks Marilyn Monroe ja Bob Marley omi. Põgusalt arutlesime ka selle üle, kuidas oleks võimalik muuseumi õppetöös kasutada. Mõned mõtted: inimeste kirjeldamine, vestlemine muusikast, filmidest jne.
2011 aasta
2011 aasta tõotab tulla tihe õppimise aasta. Kohe algusest läks pauguga lahti. Kõigepealt poolelioleva Digipiltide kursuse jätkamine, seejärel kohe algav Uurimistööde vormistamise õppimisüritus Koolielus ja muidugi EVO. EVO, ehk Electronic Village Online on traditsiooniliselt minu jaanuarikuises kavas juba kolmandat aastat. Kursused on suunatud inglise keele õpetajatele, osalejaid üle terve maailma ja koolitajad oma ala tõelised eksperdid. Pakutavad kursused on alati nii põnevad ja seda õiget valida on alati raske. Pärast pikka mõtsiklemist otsustasin sellel aastal proovida osaleda lausa kolmel kursusel. Eks pärast paistab, kas suur tükk ajas suu lõhki või mitte.
Kõigepealt Second Life. seda olin ma plaaninud juba mitu aastat. SLis olen ma juba varem käinud, aga mind huvitab eriti metoodika kuidas seda keskkonda keeleõppes ära kasutada.
Seejärel podcasting e. taskuhääling. Ka minu lemmikteema- ja selle teemaga on mul ka mõned koolitamise plaanid, aga sellest ehk kursuse lõppedes.
Ja lisaks veel- sõnavaraharjutuste loomine. Ilmselt igale võõrkeeleõpetajale huvi pakkuv teema.
Koolitajana on see mulle väga põnev kogemus, sest kõik kursused toimuvad erinevates keskkondades. Second Life muidugi SL keskkonnas, lisaks veel Grouply. Podcasting ajeveebi ja WIZIQ vahendusel. Ja sõnavara Moodle ning Tappedin keskkondades.
Koolielu konkursil otsustasin osaleda just enesedistsiplineerimise jaoks. Nüüd ei saa ju enam midagi pooleli jätta.
Kõigepealt Second Life. seda olin ma plaaninud juba mitu aastat. SLis olen ma juba varem käinud, aga mind huvitab eriti metoodika kuidas seda keskkonda keeleõppes ära kasutada.
Seejärel podcasting e. taskuhääling. Ka minu lemmikteema- ja selle teemaga on mul ka mõned koolitamise plaanid, aga sellest ehk kursuse lõppedes.
Ja lisaks veel- sõnavaraharjutuste loomine. Ilmselt igale võõrkeeleõpetajale huvi pakkuv teema.
Koolitajana on see mulle väga põnev kogemus, sest kõik kursused toimuvad erinevates keskkondades. Second Life muidugi SL keskkonnas, lisaks veel Grouply. Podcasting ajeveebi ja WIZIQ vahendusel. Ja sõnavara Moodle ning Tappedin keskkondades.
Koolielu konkursil otsustasin osaleda just enesedistsiplineerimise jaoks. Nüüd ei saa ju enam midagi pooleli jätta.
reede, 4. veebruar 2011
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar